ویزیت پزشک در منزل

این روزها شرایط به صورتی است که تمامی افراد ترجیح می دهند که کمتر به بیرون از منزل بروند و بیشتر کارها را به صورت غیر حضوری و یا در منزل انجام دهند. یکی از این کار ها خدمات پزشکی است که در منزل انجام می شود. حال در این قسمت همراه ما شوید تا بیشتر با مزایای استفاده از خدمات پزشکی در منزل آشنا شوید.

call

انجام تست کرونا در منزل توسط پزشک

تا قبل از شیوع کرونا تصور همچین شرایطی غیر قابل باور بود. این که یک بیماری در یک کشور به وجود بیاید و پس از مدتی در سراسر جهان شیوع پیدا کند برای همه باور نکردنی بود اما متاسفانه ویروس کرونا معادلات ذهن همه ما را بهم ریخت و مدتی بعد از ظهور در شهر ووهان در کشور چین به سراسر دنیا راه پیدا کرد. در واقع این ویروس دارای ویژگی های قابل توجهی است، ویژگی هایی که آنها را در هیچ ویروس دیگری ندیده بودیم. ویروس کرونا ابتدا در کشور چین پیدا شد و مدتی بعد به کشور های دیگر از جمله ایران راه پیدا کرد. یکی از نکات عجیب در رابطه با این ویروس این است که پس از آن که به بدن انسان راه پیدا کند خودش را نشان نمی دهد و ۵ تا ۱۴ روز پس از وارد شدن ویروس کرونا به بدن بیمار علائم در وی ظاهر می شود.

نکته قابل تامل دیگری که در مورد این ویروس وجود دارد این است که ممکن است فردی به ویروس کرونا آلوده باشد ولی هیچ کدام از علاِئم را نداشته باشد. اگر در فردی علائم کرونا وجود نداشته باشد هم خود آن فرد و هم اطرافیان او تصور می کنند که آن فرد به ویروس کرونا مبتلا نشده است پس به راحتی می توانند با یکدیگر معاشرت داشته باشند اما حقیقت چیز دیگری است و همه افراد باید در هر شرایطی حتی در صورت نداشتن علائم کرونا تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. این ویروس در ابتدای ظهورش در کشور ایران بیشتر جان گروه های خاصی را می گرفت. در آن روز ها ویروس کرونا سبب مرگ افراد مسن و افراد دیابتی و افرادی که به بیماری های تنفسی مبتلا هستند می شد اما کمی بعد طبق آمار هایی که توسط وزارت بهداشت منتشر شد متوجه شدیم که این ویروس سبب مرگ افراد جوان هم می شود. البته هنوز هم بیشتر قربانی های این بیماری افراد مسن و دیابتی  ها  و بیماران تنفسی است اما در بین قربانی های این بیماری افراد جوان هم دیده می شود پس نمی توان گفت که اگر فردی به بیماری دیابت و بیماری های تنفسی مبتلا نباشد می تواند از این خطر مرگ در امان باشد. پس در هر سنی که هستید باز هم باید تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید. برای جلوگیری از شیوع این ویروس باید در صورت مشاهده علائم تست کرونا را انجام دهید. در صورت تمایل می توانید انجام تست کرونا در منزل توسط پزشک را تجربه کنید و از مزایای استفاده از خدمات پزشکی در منزل استفاده نمایید.

اعزام پزشک کرونا به منزل

اعزام پزشک کرونا به منزل می تواند سبب کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا باشد زیرا هر چقدر که این بیماری زود تر تشخیص داده شود روند درمان آن هم زودتر انجام می شود و در نهایت بهبودی بیمار زودتر حاصل می شود که این مسئله یکی از مزایای استفاده از خدمات پزشکی در منزل به حساب می آید. بیماری کرونا دارای علائمی است که در صورت مشاهده هر کدام از آنها باید هرچه زودتر به پزشک مراجعه کنید و یا از اعزام پزشک کرونا به منزل بهره ببرید. در این قسمت از مطالب به معرفی علائم بیماری کرونا خواهیم پرداخت.

ویروس کرونا و مزایای استفاده از خدمات پزشکی در منزل

ویروس کرونا در صورتی که شدت بالایی داشته باشد دارای علائم شدید تری هم هست و بیمار متحمل آزار و اذیت بیشتری می شود. علائمی مانند پریدگی رنگ در انگشتان دست و پا و جوش  و ورم علامت هایی از علائم کرونا است که در صورت شدت بالای آن در بین مردم مشاهده می شود. همچنین در شدت بالای این بیماری فرد بیمار ممکن است که توانایی تکلم و یا توانایی حرکت خود را از دست دهد. به جز علائمی که گفته شد، ویروس کرونا  دارای علامت های شایع دیگری هم هست. 

·      تب کردن
·      سرفه های خشک
·      خستگی زیاد
·      تنگی نفس

در بعضی از افراد هم علائم زیر مشاهده شده است. البته این علامت ها در بین بیماران زیاد رایج نیستند و در برخی از بیماران وجود داشته اند.
·      کوفتگی  عضلات
·      درد در برخی از اندام های بدن
·      گلو درد که در بعضی از افراد می تواند با شدت بالا و یا در بعضی دیگر با شدت پایین باشند.
·      اسهال
·      سر درد که در بعضی از افراد شدید و در بعضی دیگر ممکن است با شدت کم باشد.
·      از دست دادن حس بویایی و حس چشایی. این علامت ویروس کرونا می تواند تا مدت ها بعد از بیماری در فرد بیمار وجود داشته باشد.

برخی از علائم این بیماری بسیار جدی هستند که در صورت جدی نگرفتن می توانند سبب وجود مشکلات فراوانی شوند.
·      احساس درد و یا فشار زیادی روی قفسه سینه
·      دشوار نفس کشیدن و نفس کم آوردن
·      ناتوانی در تکلم و یا حرکت

موارد پراهمیت در استفاده از خدمات پزشکی در منزل

اعزام پزشک و یا پرستار برای بیمار کرونا یکی از  مزایای استفاده از خدمات پزشکی در منزل است اما موارد پر اهمیت در استفاده از خدمات پزشکی در منزل وجود دارد که حتما باید به آنها توجه شود. در واقع هر زمانی که به پزشک کرونا در منزل نیاز داشتید می توانید با شماره های مربوطه تماس حاصل فرمایید.  در هنگام برقراری تماس با شماره های مربوطه باید اطلاعاتی را در اختیار آنها قرار  دهید. کاملا دقت فرمایید که این اطلاعات را به درستی در اختیار مرکز پرستاری قرار دهید.

اعزام پرستار کرونا به منزل

یکی از مزایای استفاده از خدمات پزشکی در منزل اعزام پرستار است. همان طور که گفتیم برای خدمات پرستاری در منزل باید در حین تماس با مراکز مربوطه اطلاعاتی را در اختیار آنها قرار دهید در این جا ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چه اطلاعاتی را باید در اختیار مراکز پزشکی قرار داد؟

·      نام و نام خانوادگی بیمار
·      وضعیت کنونی بیمار
·      داروهایی که بیمار مصرف می کند
·      سوابق هرگونه هر بیماری
·      آدرس منزل بیمار
·      کدام یک از علائم کرونا را دارد
·      چه قسمت هایی از بدن بیمار درد دارد

 قیمت خدمات ویزیت پزشک در منزل

قیمت خدمات ویزیت پزشک در منزل نسبت به قیمت درمان کرونا در منزل بسیار کم تر است. در بیمارستان ها هزینه بیشتری از بیماران گرفته می شود اما اگر از خدمات پزشک کرونا در منزل استفاده میکنید هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد. رفتن به بیمارستان برای درمان بیماری کرونا مشکلات بیشتری هم به همراه دارد. رفت و آمد به بیمارستان ها در شلوغی شهر ها علاوه بر هزینه ای که به همراه دارد سبب خستگی و کلافگی فرد بیمار می شود که این مسئله می تواند ایجاد اختلال در روند درمان بیمار شود. از این رو سعی شده است برای بالا بردن مزایای استفاده از خدمات پزشکی در منزل قیمت این خدمات را تا حد امکان کم کند.

اعزام پرستار به منزل در کرونا

در صورتی که با مراکز های اعزام پزشک تماس گرفته شود در اسرع وقت پزشکان و یا پرستارانی را به محل سکونت اعزام می کنند. در این صورت بیمار در منزل خودش که محیطی پاکیزه است معالجه و درمان می شود و از خطر شیوع کرونا در بیمارستان ها در امان می ماند. در واقع اعزام پرستار به منزل در کرونا می تواند سبب گسستن زنجیره انتقال کرونا شود چون تعداد مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان ها کم می شود و پزشکان و پرسنل بیمارستان با حجم کمتری از بیمار ها رو به رو می شوند و خطر کمتری آن ها را تهدید می کند.

هزینه ویزیت پزشک متخصص ریه برای بیمار کرونایی در منزل

 همان طور که گفتیم هزینه درمان بیمار در منزل از هزینه درمان بیمار در بیمارستان بیشتر می شود. این که هزینه ویزیت پزشک متخصص ریه برای بیمار کرونایی در منزل چقدر باشد به حال بیمار بستگی دارد. قطعا هر چقدر که وخامت حال بیمار بیشتر باشد هزینه های درمان آن هم بیشتر است. امکان اعزام پزشک به منزل برای بیماران کرونایی سبب رفاه حال بیماران می شوند و آن ها می توانند به راحتی از مزایای استفاده از خدمات پزشکی در منزل بهره ببرند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X

https://codoseo.net/Order_Content

https://codoseo.net/Seo

codoseo