خدمات پرستاری در منزل

طبق گفته وزارت بهداشت، جمعیت به سرعت در حال پیر شدن است. این پدیده منجر به افزایش شدید تقاضا برای خدمات بهداشتی و پزشکی در منزل شده که امروزه جایگزینی برای خدمات مبتنی بر بیمارستان و خانه های سالمندان محسوب می شوند. اگر شما نیز به دنبال گزینه های خدمات مراقبت پزشکی در داخل منزل برای عزیز خود هستید، در اینجا جستجوی شرکت خدمات پرستاری در منزل خوب و مطمئن توضیح داده شده است. 

call

اعتبار یکی از نکات مهم انتخاب شرکت خدمات پرستاری در منزل

اعتبار یکی از مهمترین معیارها برای انتخاب شرکت خدمات پرستاری در منزل است تا اطمینان داشته باشید که خدمات مراقبتی با کیفیتی را دریافت خواهید کرد. برای اینکه بتوانید بهترین مراقبت را برای عزیز بیمار یا سالمند خود فراهم کنید، باید به دنبال شرکت های قابل اطمینان و معتبر باشید که از متخصصین مراقبت های بهداشتی واجد شرایط و آموزش دیده استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، پرستاران آنها باید گواهینامه های معتبر دانشگاهی همراه با تجربه و سوابق کاری مرتبط داشته باشند. این گواهینامه ها توسط هیات های نظارتی در وزارت بهداشت ارائه می شوند که می تواند نشانه ای از استاندارد خدمات ارائه شده به متقاضیان باشد. برای مثال تمام پرستاران شرکت خدمات پرستاری باید حداقل دو سال سابقه کار داشته باشند و همچنین از سوی نظام آموزش پزشکی مدارک آنها تایید شده باشد. اگر بیمار یا سالمند شما، علاوه بر خدمات مراقبتی به اقدامات پزشکی نیز احتیاج داشته باشد، حتما باید از متخصص خبره برای او در خانه استفاده کنید.

اگر بیمار قبلا در بیمارستان بستری شده باشد، به دلیل اینکه پزشکان و پرستاران بیمارستان نیازها و مشکلات بیمار شما را به بهترین وجه می شناسند، می توانند یک شرکت خدمات پرستاری در منزل را به شما معرفی کنند. پرستاران و پزشکان شما می دانند که با توجه به هر کدام از نیاز های بیمار بهترین ارائه کنندگان خدمات پزشکی در منزل در این زمینه چه کسانی هستند، بنابراین یکی از نکات مهم انتخاب شرکت خدمات پرستاری در منزل این است که از این متخصصان بپرسید. 

شهرت و سابقه یکی از نکات مهم انتخاب شرکت خدمات پرستاری در منزل

 شهرت زیاد و سابقه طولانی در جامعه می تواند از عوامل مهم انتخاب شرکت خدمات پرستاری در منزل باشد.. یک راه برای تعیین اعتبار و شهرت یک شرکت، بررسی توضیحاتی است که این شرکتها به صورت آنلاین در وبسایت خود ارائه کرده اند. همچنین با خواندن نظرات سایر مشتریان که از خدمات آن شرکت استفاده کرده‌اند می توانید رتبه هایی که مشتریان قبلی به سرویس های خدمات پزشکی درمنزل داده اند را شناسایی کنید و اطلاعاتی در مورد کیفیت خدمات هر شرکت به دست آورید. این کار می تواند به شما کمک کند تا آگاهانه تر در مورد مناسب ترین شرکت مراقبت در منزل تصمیم بگیرید. توصیه شخصی از طرف یکی از دوستان، اعضای خانواده یا متخصصان مراقبت های بهداشتی نیز شروع خوبی برای یافتن یک شرکت مناسب است.

 بعلاوه، اگر یک شرکت در رسانه ها نیز تبلیغات داشته باشد، یا تقدیر نامه و یا گواهینامه استاندارد درمانی از سازمان های اعتبار بخشی دریافت کرده باشد، اعتبار و شهرت آن بسیار بیشتر می شود.

هزینه ها یکی از نکات مهم انتخاب شرکت خدمات پرستاری در منزل

 استفاده از خدمات مراقبت و پرستاری در منزل برای بیمار یا سالمند شما هزینه هایی دارد، خصوصاً اگر به مراقبت طولانی مدت نیاز داشته باشد. هرچند که مراقبت در منزل مزایایی دارد که هزینه های آن را توجیه می‌کند. به عنوان مثال، مراقبت خصوصی و حرفه ای می توانید دریافت کنید. زیرا معمولاً پرستاران بیمارستان ها دچار فرسودگی شغلی هستند که این موضوع ممکن است کیفیت خدمات آنها را برای تعداد زیاد بیمار بستری تحت تاثیر قرار دهد در حالی که در منزل به طور ویژه می‌توانند به بیمار شما رسیدگی کنند. در تصمیم گیری برای انتخاب شرکت خدمات پرستاری، میزان هزینه ای را که مایلید و می توانید برای این منظور صرف کنید، در نظر بگیرید و بررسی کنید که کدام شرکت ها می توانند خدمات مراقبت با کیفیت را با نرخ مناسب به شما ارائه دهند.

هزینه های مالی ممکن است مانعی برای بسیاری از افراد باشد. با این حال، اجازه ندهید این امر شما را در یافتن با کیفیت ترین خدمات مراقبتی و پرستاری در منزل متوقف کند. بسیاری از شرکت های خدمات مراقبت در منزل وجود دارند که می تواند هم قابل اعتماد و هم مقرون به صرفه باشند.

 تناسب با نیازهای شما یکی از نکات مهم انتخاب شرکت خدمات پرستاری در منزل

گاهی ممکن است درک اینکه بیمار یا سالمند شما دقیقا چه خدماتی نیاز دارد، دشوار باشد. ابتدا از خود سوال کنید که بیمار روزمره برای چه فعالیتهایی به کمک احتیاج دارد، نیازهای حرکتی، نظارت پزشکی یا اقدامات مورد نیاز چیست. به عنوان مثال، مادر دیابتی شما که دارای مشکلات حرکتی است، نیاز به تجویز دارو و تزریق انسولین دارد. وقتی بیرون از منزل هستید به شخصی که به او اعتماد دارید برای انجام این کارها نیاز خواهید داشت. با توجه به نیازهای بیمار خود، بررسی کنید کدام شرکت ها چنین خدماتی را ارائه می دهند و یکی از شرکت های دلخواه خود را انتخاب کنید. حتی برخی از این شرکت ها می توانند نیازهای بیمار را ارزیابی کرده و یک برنامه مراقبت جامع مخصوص مراقبت از بیمار شما تهیه کنند.

 شرکت های خدمات پرستاری خانگی می توانند طیف گسترده ای از خدمات مانند پرستاری حرفه ای، فیزیوتراپی ، کاردرمانی ، گفتاردرمانی ، خدمات اجتماعی پزشکی ، آموزش به مراقبین و کمک به فعالیتهای روزمره را ارائه دهند. برخی از این شرکت‌ها همچنین برنامه های تخصصی مراقبت از بیمار در منزل را دارند. به عنوان مثال ، برنامه های نارسایی قلبی یا برنامه های . پرستاری از بیماران با مشکلات تنفسی. بنابراین اطمینان حاصل کنید شرکتی که انتخاب میکنید خدمات مورد نیاز شما را ارائه می دهد.

مکان و زمان مورد نیاز یکی از نکات مهم انتخاب شرکت خدمات پرستاری در منزل

 برخی از شرکت های خدمات مراقبت در منزل ممکن است فقط در مناطق و زمان های خاصی فعالیت کنند و محدوده سکونت شما را پوشش نمی دهند. باید دقت کنید شرکتی را انتخاب کنید که پرستاران آن در محدوده جغرافیایی نزدیک به شما خدمات ارائه می دهند. 

 همچنین یکی از نکات مهم انتخاب شرکت خدمات پرستاری در منزل این است که از آنها بپرسید آیا کارکنان ۲۴ ساعت شبانه روز، هفت روز هفته، شامل شب ها، تعطیلات آخر هفته و سایر تعطیلات رسمی، در محل کار و یا در دسترس هستند. دسترسی شبانه روزی ممکن است به شما در جلوگیری از مراجعه بیهوده به بیمارستان و نیاز به دریافت مراقبت در موارد اضطراری کمک کند.

منابع :

  1. https://www.jaga-me.com/thecareissue/choosing-home-care-provider/
  2. https://www.amedisys.com/resources/how-choose-home-health-agency/
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X

https://codoseo.net/Order_Content

https://codoseo.net/Seo

codoseo