آزمایش در منزل بازنشستگان

یکی از مورادی که در دوران کرونا بیشتر رواج یافت، آزمایش در منزل بازنشستگان بود. برای بررسی انواع آزمایش های قابل انجام در منزل با ما همراه باشید.

افراد سالخورده و سالمند امکان مراجعه به مراکز درمانی و آزمایشگاه های شهر خود را نداشته و می توانند از خدمات آزمایشگاه های مختلف برای مراجعه به منزل و انجام آزمایش ها استفاده نمایید. در ادامه به انواع آزمایش های قابل انجام در منزل می پردازیم.

روش ثبت درخواست آزمایش در منزل

برای ثبت درخواست آزمایش باید به یکی از سایت های آزمایشگاهی ایران از جمله سایت نبض اول مراجعه کرده و درخواست شما با توجه به بیمه درمانی پایه و بیمه درمانی تکمیلی بررسی می شود. پزشک معالج نسخه کتبی یا کد آزمایش را در اختیار بیمه و بیمار قرار می ‌دهد که می توانید از آن طریق درخواست نمایید. جهت انجام سایر موارد مانند تعویض پانسمان زخم جراحی، تعویض پانسمان بخیه در منزل، پرستاری کودک در منزل و اطلاع از هزینه پرستاری بیمار در منزل با کارشناسان سایت نبض اول در ارتباط باشید.

آزمایش های قابل انجام در منزل

آزمایش ها در منزل زیر نظر افراد متخصص و حرفه ای انجام می شود و می توانید برای آزمایش گروه خونی آزمایش های مربوط به اختلال کلیه، تیروئید، ریزش مو، دیابت و چربی خون، تست کم خونی، تست های مربوط به کبد چرب را در منزل انجام دهید. نمونه گیری های آزمایش مربوطه را به مرکز آزمایش انتقال داده و پس از بررسی نتایج به بیمار ارسال می شود. در ادامه بحث آزمایش در منزل بازنشستگان، به چکاب و نمونه گیری می پردازیم.

تست و چکاب کامل

چکاب نیز یکی دیگر از خدمات ارائه شده در سایت نبض اول بوده که برای انجام این نمونه ‌ها و چکاب کامل مردان، سالمندان، کودکان و بانوان به منزل مراجعه می‌ کنند.

نمونه گیری

اگر در آزمایش مد نظر شما نیاز به نمونه گیری از ادرار و یا مدفوع باشد، به آسان ترین روش توسط کارشناسان متخصص نبض اول انجام می شود. نمونه را به آزمایشگاه مربوطه ارسال کرده و تست و بررسی جهت تشخیص بیماری انجام می ‌شود. یکی از چالش های نمونه گیری زمان نمونه گیری و انجام آزمایش است و نحوه نگهداری آن نیز اهمیت بالایی دارد. برای اطلاع از جزئیات نمونه گیری های مربوط به ادرار و مدفوع در منزل می توانید با کارشناسان متخصص سایت نبض اول در تماس باشید.

آزمایش های تخصصی در منزل

بانوان باردار  گاهی اوقات امکان مراجعه به مرکز تخصصی آزمایش را نداشته و می توانند از خدمات آزمایش بارداری در منزل استفاده نمایند. همچنین تست پروستات، آزمایش های مربوط به ام اس و بیماری های نخاعی، تست سرطان، تست زردی کودک، آزمایش های مربوط به بیماری کلیوی و آزمایش های قبل از عمل در منزل انجام می شود. برای بررسی هزینه های آزمایش و نمونه گیری در ادامه بحث آزمایش در منزل بازنشستگان همراه ما باشید.

هزینه آزمایش در منزل بازنشستگان

یکی از سوالات پرتکرار در مورد آزمایش در منزل، هزینه های آزمایش بوده و تفاوت آن با آزمایش های حضوری در آزمایشگاه چقدر است.

آزمایش در منزل بازنشستگان یکی از خدمات ممتازی بوده که توسط کارشناسان سایت نبض اول برای کاربران ارائه می ‌شود که نیاز به مراجعه حضوری نداشته و با خیال راحت در منزل می توانند آزمایش نمایند اما جهت اطلاع دقیقی از هزینه های آزمایش در منزل و موارد مهم مشابه می توانید تماس با مجموعه نبض اول داشته باشید تا با جزئیات این روش آزمایش آشنا شوید.

آزمایش های بدون نسخه پزشک

امروزه دیگر نیازی نیست برای انجام برخی آزمایش ها به مراکز درمانی مراجعه کرده و نسخه پزشک همراه داشته باشید. می توانید بدون نسخه پزشک و در داخل منزل با ثبت درخواست خود آزمایش انجام دهید اما اگر بیمه پایه و تکمیلی داشته باشید، نسخه برای شما تجویز شده و می توانید با هزینه های بسیار پایین یا رایگان از خدمات آزمایش و نمونه گیری در منزل استفاده نمایید.

آزمایش در منزل بازنشستگان امروزه به آسان ترین روش انجام می شود و دیگر نیازی به پروسه های سخته مراجعه به مراکز درمانی وجود ندارد. اگر قصد استفاده از خدمات مجموعه نبض اول را دارید، می توانید در سایت نبض اول ثبت درخواست نمایید. پرستاری خصوصی در منزل، آزمایش در منزل برای کودکان، فیزیوتراپی توسط خانوم، تعویض پانسمان زخم جراحی در منزل بخشی از فعالیت هایی است که توسط مجموعه نبض اول انجام می شود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X

https://codoseo.net/Order_Content

https://codoseo.net/Seo

codoseo