فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

یکی از روش های درمان پس از عمل های مربوط به استخوان یا شکستگی، فیزیوتراپی است. برای بررسی روش های فیزیوتراپی در منزل توسط خانم با ما همراه باشید.

فیزیوتراپی چیست

فیزیوتراپی یک روش درمانی بوده که برای توانبخشی افراد پس از آسیب و عمل های جراحی مورد استفاده قرار می گیرد و هدف از آن افزایش قدرت حرکت و به حداکثر رساندن علائم حرکتی بیماران است. اگر پس از شکاف استخوان، شکستگی، آسیب های ستون فقرات، دچار عدم تعادل شده اید، می توانید برای فیزیوتراپی به مراکز فیزیوتراپی مراجعه کرده یا از خدمات مجموعه نبض اول در منزل استفاده نمایید.

در چه بیماری هایی به فیزیوتراپی نیاز خواهیم داشت؟

عمل جراحی

یکی از موارد موثر پس از عمل جراحی استخوان، ستون مهره، ستون فقرات و شکاف استخوان فیزیوتراپی است و می توانید از خدمات فیزیوتراپی در منزل توسط خانم استفاده نمایید. این فعالیت برای بازگشت استخوان به حالت طبیعی انجام شده و می‌ توانید با انجام تمرین های فیزیوتراپی به سلامتی قبل از عمل جراحی برگردید.

صدمات ورزشی

بسیاری از ورزشکاران در هنگام ورزش دچار آسیب های عضله ای و استخوانی می ‌شوند که معمولاً با شکستگی یا جراحت های بسیاری همراه می شود. در اینجا می توان از خدمات فیزیوتراپی استفاده کرده و در کمترین زمان به حالت عادی خود باز گردید. جهت برخورداری از خدمات فیزیوتراپی در منزل، سونوگرافی و رادیولوژی، مراقبت از بیمار و سالمند، خدمات پزشکی و پرستاری و خدمات پاراکلینیکی به سایت نبض اول مراجعه نمایید. در ادامه به سایر فیزیوتراپی در منزل توسط خانم می پردازیم

فیزیوتراپی انسداد ریوی و آسم

بیماری های ریوی جز بیماری های سخت و طاقت فرسا است و می توان با فیزیوتراپی تنفسی تا حد قابل توجهی شدت بیماری را کاهش داد. با استفاده از فیزیوتراپی تجمع ترشحات ریه کاهش پیدا می کند و در نتیجه باعث آزادسازی اسپاسم عضلات تنفسی می ‌شود. همچنین کسانی که دچار آسم هستند، با تنگی نفس و مجاری هوایی همراه هستند. فیزیوتراپی و تمرینات تنفسی خاصی را برای افراد بیمار در نظر می گیرند.

فیزیوتراپی سکته و حملات مغزی

در صورتی که بیمار دچار سکته مغزی شده، با پارگی رگ های مغزی همراه می شود و به دنبال آن ضعف حرکتی را به همراه خواهد داشت. فیزیوتراپیست می تواند برای توانبخشی بیماران موثر واقع شده و توان حرکتی آن ها را افزایش دهد. همچنین ممکن است بسیاری از افراد با حملات قلبی همراه شوند که نیاز به فیزیوتراپی خاصی دارد. در نظر داشته باشید برخی بیماری هایی نیز مانند پارکینسون وجود دارد که نوعی اختلال حرکتی بوده و می توان با روش های فیزیوتراپی از رشد قابل توجه بیماری بکاهید.

فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

امروزه برای انجام فعالیت های فیزیوتراپی دیگر نیازی به مراجعه به مراکز درمانی وجود ندارد. مراکز درمانی معمولا نوبت های طولانی نامنظمی همراه بوده و ممکن است باعث آزار و اذیت بیماران شود. برای استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل توسط خانم می‌توانید در سایت نبض اول درخواست خدمات نمایید و از خدمات شمال تهران، شرق تهران، مرکز، غرب و جنوب تهران استفاده نمایید که به صورت شبانه روزی ارائه خدمات می کنند.

مزایا فیزیوتراپی

بسیاری از افراد با درد های مزمن استخوانی و عضلانی همراه هستند که زندگی روزمره افراد را تحت تاثیر قرار می ‌دهد و برای کاهش آن از دارو های مسکن استفاده می کنند که عوارض بسیاری دارد. می توان با استفاده از روش ها و تجهیزات پیشرفته باعث تسکین درد مفاصل شده و عضلات و مفاصل را تقویت نمایید. همچنین جهت بهبود آسیب دیدگی انواع جراحت های ناشی از تصادفات، جراحت‌ های ورزشی و غیره می توانید از فیزیوتراپی استفاده نمایید.

متخصص فیزیوتراپی از روش های ترکیبی برای درمان بافت های مختلف ماهیچه ای استفاده می کند و می توانید تجربه خوابی شیرین و با کیفیت پس از فیزیوتراپی داشته باشید. در کنار این موارد افزایش دامنه حرکتی و قدرت عضله ای، حفظ تقاطع، افزایش اعتماد به نفس، گسترش دامنه حرکتی، بهبود شرایط جسمی و فیزیکی بدن جزء موارد مهم و مزایای فیزیوتراپی محسوب می شود.

سخن آخر

بحث امروز ما در مورد فیزیوتراپی در منزل توسط خانم بود و سعی کردیم به تعریف کوتاهی از فیزیوتراپی و روش های درمان آن برای بیماری های مختلف بپردازیم. اگر قصد انجام فیزیوتراپی در منزل توسط خانم و آقا را دارید، می توانید برای اطلاع از روش های درمانی با متخصصان مجموعه با سایت نبض اول در ارتباط باشید و در این مجموعه خدمات پاراکلینیکی، پزشکی، پرستاری و مراقبت از بیمار و سالمند ارائه می شود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X

https://codoseo.net/Order_Content

https://codoseo.net/Seo

codoseo