شرایط لازم برای فیزیوتراپی در منزل

مسلما دریافت هر نوع خدمات درمانی در خانه نظیر پانسمان زخم در منزل ، سونوگرافی در منزل و…برای تمامی افراد مزایای زیادی را به‌ همراه دارد. اما ما در این مطلب از سایت نبض اول قصد داریم  در مورد شرایط لازم برای فیزیوتراپی در منزل اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم. تا شما بتوانید با مطالعه این مطلب متوجه شوید که تا چه حد به این خدمات و نیاز خواهید داشت. چنانچه شما دچار ناتوانی در  ناحیه‌ای از بدن خود شده‌اید، یا عملکرد یکی از اندام‌های شما دیگر همانند سابق نیست، جهت بازگشت به روند معمولی زندگی خود می‌توانید از بهترین روش درمانی، یعنی فیزیوتراپی استفاده کنید.

بهترین فیزیوتراپیست در منزل

یک فیزیوتراپیست  متخصص می‌تواند  سلامت بدن را برای شما به ارمغان بیاورد.در مطالب قبلی نیز بیان شد که فیزیوتراپی در منزل یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که بیماران می‌توانند داشته باشند. چرا که دیگر نیازی به جابجایی و رفت‌ و آمد به کلینیک های مختلف را نداشته و این کار با کیفیت بهتری برای آن‌ها انجام می‌شود.

فیزیوتراپی در کلینیک بهتر است یا فیزیوتراپی در منزل؟

یکی از سوالات بسیار پر تکرار در میان متقاضیان این است که فیزیوتراپی در کلینیک بهتر است یا در منزل؟ در پاسخ به این سوال بهتر است که در وهله اول بگوییم که نمی‌توان به‌هیچ‌وجه  کیفیت خدمات و همچنین مزایای فیزیوتراپی در کلینیک های تخصصی را انکار کرد. اما شرایط برخی افراد ایجاد می‌کند که جهت دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل اقدام کنند. به‌ طور مثال ممکن است شخص دچار آسیب شدیدی شده و هر گونه حرکت اضافی و بدون نظارت فیزیوتراپیست باعث افزایش آسیب او شود. همچنین برای افراد سالمند و کسانی که در حرکت دچار محدودیت هستند، قطعاً مراجعه به کلینیک‌ها دشواری‌های زیادی را برای آن‌ها و همچنین نزدیکان نزدیکانشان به‌همراه خواهد داشت.

اما می‌توان با انتخاب روشی ساده و اعتماد به یک  مجموعه ارائه دهنده خدمات درمانی در منزل، تمامی این مشکلات را رفع کرده و با خیال راحت جهت انجام کارهای فیزیوتراپی اقدام نمود. شخصی که به‌عنوان فیزیوتراپیست به منزل شما اعزام می‌شود، در آرامش کامل با تمرکز بالا می‌تواند از بهترین روش‌ها جهت درمان استفاده می کند.

بررسی شرایط لازم برای فیزیوتراپی در منزل

چند سالی است که دریافت انواع خدمات درمانی در منزل در میان مردم رایج شده  است. چرا که همه به مزایا برای این نوع خدمات پی برده و به‌ دنبال راحتی بیشتر هستند. اما به‌ طورکلی شرایط لازم برای فیزیوتراپی منزل شامل موارد زیر می‌شود:

  • ترک خانه برای بیماران دارای خطرات متعددی باشد.
  • میزان تحرک بیمار محدود باشد و افراد نتوانند آن را از خانه به کلینیک منتقل کنند.
  • برای رسیدن به کلینیک فیزیوتراپی تجهیزات مناسبی برای حمل‌ و نقل بیمار وجود نداشته باشد.
  • داشتن شرایط اقتصادی و مالی مناسب جهت دریافت کمک از یک  فیزیوتراپیست در منزل

چه افرادی می‌توانند از فیزیوتراپی در خانه استفاده کنند؟

با بررسی شرایط لازم برای فیزیوتراپی در منزل، متوجه شدیم که بیشتر چه افرادی به این خدمات نیاز دارند. اما بطور کلی درصورتی‌ که شما یا یکی از افراد خانواده‌تان دچار مشکلات تحرکی شده و برای بازگشت به حالت اولیه به ۱ فیزیوتراپیست نیاز دارید، همچنین به ترک خانه و جابجایی بیمار برای شما دشوار است، مسلماً انتخاب فیزیوتراپی در منزل برای شما مناسب خواهد بود.

به‌ عبارت‌ دیگر افرادی واجد شرایط هستند که  خروج از منزل برای آن‌ها بسیار دشوار بوده یا ممنوع است. در چنین شرایطی و مراکز مربوطه بهترین نیروهای خود را به منزل شما اعزام می‌کنند. فیزیوتراپیست می‌تواند با استفاده از تخصص و تجربه خود در مدت زمان مناسبی به شما کمک کند تا عملکرد تحرکی اولیه خود را بدست بیاورید.

شرایط لازم برای فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در منزل برای چه بیماری‌هایی مناسب است؟

برای درمان بیماری‌های زیر  فیزیوتراپی در منزل می‌تواند بسیار مفید واقع شود:

  • شرایط خاص بیماران بعد از جراحی نواحی‌ نظیر مفصل ران یا مفصل زانو
  •  بروز انواع سکته
  • پس‌ از حمله قلبی یا سکته قلبی
  • بعد از وارد شدن ضربه به بدن
  • درگیری با اسکلروز چندگانه
  • اسکلروز جانبی

درنهایت می‌توان گفت افرادی که برای  حرکت اندام‌های بدن خود دچار مشکل هستند و ماندن در خانه برای آن‌ها مناسب‌تر خواهد بود؛ واجد شرایط جهت دریافت فیزیوتراپی در خانه بوده و می‌توانند بدون هیچ‌گونه دردسری از کیفیت بالای خدمات مجموعه ما استفاده کنند.

سخن پایانی

با بررسی شرایط لازم برای فیزیوتراپی در منزل متوجه شدیم که چه افرادی با چه مشکلاتی و در چه شرایطی به این خدمات نیاز خواهند داشت. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین آگاهی از قیمت انواع خدمات درمانی در منزل با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

3.4/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X

https://codoseo.net/Order_Content

https://codoseo.net/Seo

codoseo