فیزیوتراپی در منزل

یکی از روش های درمان پس از عمل مفاصل، فیزیوتراپی است. امروز قصد داریم به قیمت فیزیوتراپی در منزل تهران پرداخته و تکنیک های فیزیوتراپی را بررسی کنیم.

در صورتی که دچار بیماری یا آسیب دیدگی باشید، انجام فعالیت های روزانه سخت و طاقت فرسا خواهد بود. فیزیوتراپی نوعی مراقبت است که برای کاهش درد و بهبود عملکرد بدن مورد استفاده قرار می گیرد. برای بررسی مزایا فیزیوتراپی در منزل در ادامه با ما همراه باشید.

مزایا فیزیوتراپی

به طور عمده برای بهبود حرکت یا توانایی انجام فعالیت ها از فیزیوتراپی استفاده می شود اما انجام ورزش های فیزیوتراپی باعث تسکین درد، جلوگیری از آسیب دیدگی ورزشی، حفظ تعادل، مدیریت بیماری های دیابت و قلبی، کنترل روده یا مثانه، بهبود سریع تر پس از زایمان، یادگیری استفاده از وسایل کمکی مانند عصا یا واکر می شود. برای اطلاع از قیمت فیزیوتراپی در منزل تهران، تزریقات در منزل سونوگرافی مراقبت از بیمار و سالمند آزمایش در منزل و فعالیت های دیگر می توانید به سایت نبض از اول مراجعه نمایید

مهم ترین فعالیت فیزیوتراپیست

فیزیوتراپیست در جلسه اول وضعیت بیمار را بررسی و ارزیابی می کند و با توجه به آزمایش ها، عکس ها و سایر تشخیص پزشکان، سوالاتی در مورد توانایی انجام حرکت و کار های روزانه از شما می پرسند و هدف از آن شناخت بیماری و انجام حرکت های توانبخشی است. بررسی ضربان، بررسی قدم زدن و تعادل از موارد مهم در بررسی فیزیوتراپیست است.

فیزیوتراپ سعی می کند با انجام حرکات کششی و ورزشی با توجه به نوع بیماری شما باعث بهبود آن شود. به عنوان مثال می توانیم به ماساژ، گرما یا سرما درمانی اشاره نمایید که برای کاهش درد و اسپاسم عضلانی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر نیاز به استفاده از تجهیزات کمکی برای راه رفتن مانند عصا داشته باشید، به شما روش های استفاده از آن برای حفظ تعادل را یاد می دهد. برای بررسی قیمت فیزیوتراپی در منزل تهران با ما همراه باشید.

فیزیوتراپی در مطب یا منزل؟

فیزیوتراپیست معمولاً در مطب انجام می‌ شود اما اگر بیمار امکان مراجعه به مطب را نداشته باشد، فیزیوتراپیست می تواند به منزل مراجعه کرده و برای انجام فعالیت‌ های فیزیوتراپی به بیمار کمک نمایند. پس کسانی که دچار بی اختیاری ادرار، فلج مغزی، ضربه مغزی، آسیب های نخاعی، عملکرد های دهلیزی، آسیب های مغزی، اختلال عملکرد اسکلتی و عضلانی، پارگی و اختلالات گیجگاهی فکی شده اند، می توانند از فیزیوتراپی برای بهبود بیماری خود استفاده نمایند.

قیمت فیزیوتراپی در منزل تهران

فیزیوتراپ مورد نظر بیماری شما را بررسی کرده و طول درمان مناسبی به شما پیشنهاد می نماید. در نظر داشته باشید فیزیوتراپی دارای تکنیک ها و روش های درمان متفاوتی است که هر کدام قیمت و هزینه جداگانه‌ای دارند. فیزیوتراپ مدنظر به منزل بیمار مراجعه کرده و ضمن بررسی بیماری، طول درمان و هزینه ‌های جلسات درمان را به بیماران محترم شرح می دهد.

اگر قصد آزمایش در منزل، استفاده از خدمات پزشکی و خدمات پرستاری، رادیولوژی و قصد خرید فروش و اجاره تجهیزات پزشکی را دارید، به سایت نبض اول مراجعه نمایید.

تکنیک های فیزیوتراپی

فیزیوتراپی در انواع مختلف برای بهبود بیماری های حرکتی و توانبخشی طراحی شده است که می‌ توانیم به فیزیوتراپی ارتوپدی و فیزیوتراپی سالمندان، فیزیوتراپی عصبی، فیزیوتراپی قلبی و عروقی، فیزیوتراپی زخم، فیزیوتراپی درمان دهلیز و کودکان اشاره نماییم.

در فیزیوتراپی ارتوپدی آسیب های اسکلتی عضلاتی شامل استخوان ها، رباط ها و تاندون ها درمان می شود. در فیزیوتراپی سالمندان عملکرد فیزیکی و حرکتی آن هایی که دچار بیماری پوکی استخوان، بیماری آلزایمر و غیره شده درمان می شود.

در فیزیوتراپی عصبی شرایط عصبی بیمار در نظر گرفته شده و اگر دچار آسیب های مغزی، فلج مغزی، بیماری پارکینسون، آسیب های نخاعی و غیر شده با هدف درمان و افزایش پاسخ دهی اندام حرکت های فیزیوتراپی در نظر گرفته می شود. برخی از کودکان که پس از تولد دچار حرکت های غیرعادی هستند با فیزیوتراپی می توان تا حدودی مدیریت و درمان کرد.

جمع بندی

بحث امروز ما در مورد قیمت فیزیوتراپی در منزل تهران بود و سعی کردیم به معرفی مزایا و انواع فیزیوتراپی بپردازیم. اگر قصد انجام آزمایشات پزشکی، استفاده از خدمات پاراکلینیکی، خدمات پرستاری، سونوگرافی و رادیولوژی را دارید، به سایت نبض اول مراجعه نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X

https://codoseo.net/Order_Content

https://codoseo.net/Seo

codoseo