مزایا و شرایط فیزیوتراپی در منزل

شرایط فیزیوتراپی در منزل : اگر مشکلی برای شما پیش‌ آمده که باعث ایجاد درد یا کاهش تحرک شما شده‌ است، برای برگشتن به زندگی نرمال خود می‌توانید از فیزیوتراپی در منزل استفاده کنید. درحقیقت بهره‌مندی کمک از یک فیزیوتراپیست متخصص می‌تواند شما را به روزهای قبل‌از حادثه بازگرداند. اما قطعاً برای انجام فیزیوتراپی در منزل حتماً شرایط خاصی لازم است. اگر شما در بیمارستان بستری شوید به احتمال زیاد روند درمان توان ‌بخشی شما باید به کمک  فیزیوتراپ صورت ‌گرفته که در بیمارستان کار می‌کند. اما اگر به توان ‌بخشی به ‌همراه تمرینات ورزشی و اصلاح احتیاج دارید، می‌توانید از یک مرکز ارائه دهنده خدمات درمانی در منزل کمک گرفته و از فیزیوتراپی در منزل بهره‌مند شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا درمورد مزایا ها و شرایط لازم خدمات فیزیوتراپی در منزل توضیح دهیم.

برخی از بیماران به امید گذراندن روند توان‌بخشی در منزل خیلی کم از خانه بیرون می‌روند. البته این دسته افراد همچنان می‌توانند از مزایای خدمات فیزیوتراپی در خانه بهره‌مند شود. در چنین حالتی یک فیزیوتراپیست به خانه‌ شما آمده و می‌تواند به شکل تخصصی و با در نظر گرفتن مشکلی که دارید، اوضاع جسمانی شما را بهبود بخشد. اما سوالی که در این‌جا پیش می‌آید این بود که چه کسانی می‌توانند از این خدمات درمانی در منزل استفاده کنند

منظور از فیزیوتراپی در منزل چیست ؟

فیزیوتراپی در محیط منزل به حالتی گفته ‌شده که یک شخص به‌ عنوان فیزیوتراپیست حرفه‌ای برای ارائه خدمات انواع خدمات توان‌بخشی به منزل شما اعزام می‌شود. ارائه نوع خدمات مختص کسانی است که نمی‌توانند جهت درمان حضوری به کلینیک های فیزیوتراپی مراجعه کرده و با مشکلاتی مواجه هستند.

چگونه می‌توان از خدمات فیزیوتراپی در منزل بهره‌مند شد؟

در صورت داشتن شرایط زیر شما می‌توانید جهت دریافت خدمات فیزیوتراپی در خانه اقدام کنید:

  • اگر آسیب‌دیدگی شما بسیار شدید بوده و یا دارای بیماری خاصی باشید.
  • هرگونه شرایطی که سبب شده تا شما را دچار محدودیت خروج از خانه باشید می‌تواند علت مناسبی برای دریافت خدمات فیزیوتراپی در محیط خانه باشد.

شرایط فیزیوتراپی در منزل : اکثر مراجعانی که تحت پوشش خدمات فیزیوتراپی قرار می‌گیرند، به واسطه پزشکان متخصص به مراکز مربوطه خواهند رفت. پزشک شما می‌تواند شما را به مراکز ویژه‌ای که به ارائه خدمات درمانی در منزل می‌پردازد، معرفی کند. همچنین پزشک می‌تواند شرایط شما را ویژه اعلام کرده تا بتوانید هرچه سریع‌تر از خدمات درمانی در منزل بهره‌مند شوید. اگر حس می‌کنید که نیازمند رفتن نیازمند دوره‌های فیزیوتراپی در محیط منزل هستید، می‌توانید به نزدیک‌ترین کلینیک درمانی توان‌بخشی که اداره‌ی خدمات ویزیت در منزل و هستند مراجعه کنید. این مراکز تشخیص می‌دهند که شما  تا چه حدی به گذراندن این دوره درمانی احتیاج دارید.

به‌منظور دریافت انواع خدمات درمانی در محیط خانه شما می‌توان به مجموعه نبض اول اشاره کرد که علاوه‌بر فیزیوتراپی در زمینه سونوگرافی در منزل، نمونه‌گیری، پاسنمان زخم در منزل و  همچنین اعزام پرستار سالمندان را نیز به شما اکمک می کند.

بیماری‌هایی که به فیزیوتراپی در منزل نیاز دارند!

درواقع بیماری‌های زیر و ممکن است که به خدمات فیزیوتراپی در خانه نیاز داشته باشند:

  • شرایط خاص همانند عمل جراحی مفصل ران یا زانو
  • بروز سکته‌ها
  • پارکینسون
  • درگیری اسکلروز چندگانه
  • سکته قلبی
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X

https://codoseo.net/Order_Content

https://codoseo.net/Seo

codoseo