پانسمان زخم کودک در منزل

همه کودکان ممکن است در حین بازی و یا شیطنت دچار زخم روی نواحی بدن خود شوند. لازم است در ابتدا بگوییم که پانسمان صحیح و رسیدگی به زخم کودکان از اهمیت بسزایی برخوردار است. زیرا آن‌ ها نمی‌ توانند به‌ خوبی از زخم خود مراقبت کنند. در نتیجه باعث شده تا زخم عفونت کرده و دردسرهای زیادی را به‌همراه داشته باشد. شما باید پس‌ از مشاهده زخم روی بدن کودک خود تمامی اقدامات لازم را جهت ضدعفونی و پانسمان آن انجام دهید. هم چنین اگر زخم بیش‌ از حد عمیق و خطرناک بود، می‌توانید از خدمات پانسمان زخم در منزل که توسط مراکز مختلفی در سراسر تهران ارائه می‌شود، کمک بگیرید. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد پانسمان زخم کودک اطلاعات کامل و جامع را به شما ارائه دهیم.

درمان خراشیدگی‌های پوست کودک

اگر زخم کودک به حالت خراب‌شده که بوده و عمق چندانی ندارد، شما باید زخم‌ را  ابتدا به‌ خوبی تمیز کرده و با استفاده از سرم‌های نمکی شستشو دهید و سپس‌ از خشک کردن جهت پانسمان اقدام کنید. البته که استفاده از چسب زخم برای پانسمان زخم کودک در منزل می‌تواند مناسب باشد.

پانسمان بریدگی‌های عمیق و نیمه‌عمیق کودکان

در برخی اوقات نیز ممکن است زخم و جراحت کودک‌ها آن عمق بسیار زیادی داشته باشد و به پانسمان جدی‌ترین احتیاج باشد. شما برای پانسمان زخم عمیق کودک در ابتدا محل خون‌ریزی را پیدا کنید و سعی کنید تا خون‌ریزی را قطع کنید. برای اینکار می‌توانید از یک باند و یا یک حوله تمیز کمک گرفت و آن را روی زخم فشار دهی. پس‌ از این‌ که خون‌ریزی متوقف شد، زخم را با آب ولرم به‌آرامی بشویید و با یک پارچه خشک کنید. سپس جهت پانسمان زخم اقدام کنید.شما می‌توانید با استفاده از چند گاز استرسل و یک باند این کار را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X

https://codoseo.net/Order_Content

https://codoseo.net/Seo

codoseo